در حال بارگذاری ...
در نشست با رئیس ا‌داره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مطرح شد

تولید آثار نمایشی با محوریت آسیب‌های اجتماعی در پلدشت

در راستای بررسی نمایش‌هایی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی، نشست دفتر هنرهای نمایشی پلدشت با رئیس ا‌داره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان غربی، مسعود عبدالهی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پلدشت و سعید میلان نایب رئیس انجمن در جلسه‌ای با علی اکبر منصوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدشت نشستی را  در خصوص اجرای نمایش‌هایی با محتوای آسیب های اجتماعی در محل دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پلدشت  برگزار کردند.

در ابتدا منصوری رئیس ارشاد ضمن فعالیت تمام گروه های هنری و انجام نمایش هایی با محتوای آسیب های اجتماعی  از قبیل، طلاق، فرزندآوری، اعتیاد، فقر ،فساد، خودکشی تاکید کرد و خواستار اجرای هر چه زودتر آثار نمایشی با این مضامین شد.

سپس مسعود عبدالهی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پلدشت نیز ضمن ابراز خرسندی از اجرای این نمایش‌ها، اجرای چنین نمایش‌هایی را نه تنها درسطح شهر بلکه درتمام روستاهای تابعه این شهرستان لازم و ضروری دانست.

وی در ادامه جهت برنامه ریزی صحیح و سرعت بخشیدن به برنامه‌ها  خواستار جلسه‌ای طی روزهای پیش رو با مسئولین گروهای هنری با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناس هنری آن اداره و  انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شد، تا نسبت به اجرای نمایش‌هایی با محتوای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر و روستاهای تابعه شهرستان پلدشت به اجرا در آید.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران